Back to the top

Wie zijn wij

De bandleden van Phoenix hebben vrijwel allemaal hun roots in Medemblik liggen. Medemblik is dan ook de thuisbasis van de band, maar ze reizen werkelijk waar door het hele land én gaan zelfs over de grens om voor en met jou een feestje te maken!
Zoals vele andere bands is ook Phoenix begonnen op de zolderkamer. Inmiddels is deze band 15 jaar en ontelbaar veel optredens verder, en uitgegroeid tot mega enthousiaste en professionele muzikanten. De bandleden zijn stuk voor stuk gedreven en hebben een gigántische passie voor muziek. Eddy, Daan, Melissa, Tim, Lianne en Sam nemen je maar wat graag mee op een trip down memory lane. Het laten herleven van de golden oldies; de jaren ’60, ’70 en ’80. Maar natuurlijk worden de ’90’s, de zero’s en de Top40 hits van vandaag niet overgeslagen! Daarom hebben zij zich in het coverband circuit inmiddels gevestigd als echte Top100 en party coverband voor grote podia zoals festivals en kermissen. Maar ook als bruiloftband reizen zij door heel Nederland.
Phoenix gaat voor kwaliteit en werkt alleen met de beste van het beste. Dus ook het licht en geluid. Wanneer je Phoenix boekt, ontvang je een volwaardige show inclusief licht, geluid en special effects met de beste apparatuur, verzorgd door de beste technici zodat jij hier geen zorgen en omkijken naar hebt en de bende van Phoenix ook niet.
Laat Phoenix je meenemen op een muzikale reis; een avond lang herkenbaarheid, jeugdsentiment en de meest fantastische hits om op te dansen!
VOLG ONZE FACEBOOK OF INSTAGRAM PAGINA VOOR ALLE LAATSTE NIEUWTJES
Party en bruiloft band Phoenix Coverband