Back to the top

Bruiloften, Feesten & Partijen

Bruiloften

Gaan jullie trouwen, vieren jullie een huwelijks jubileum of heb je een andere speciale gelegenheid?  Willen jullie een groot feest? Phoenix Coverband is dé party band die deze avond geheel muzikaal voor jullie verzorgd en tot een succes brengt!

Voetjes van de vloer met het breedste repertoire voor iedereen! Omdat wij muziek bieden vanaf de jaren ’60 tot heden, kunnen wij alle gasten op jullie avond stuk voor stuk meenemen met muziek wat voor hen herkenbaar is. Party, hollands, rock, “gouwe ouwe”, Top40… you name it, Phoenix Coverband brengt het!

PHOTO-2018-10-19-23-50-04
Samen met jullie als aanstaand bruidspaar bespreken wij de wensen en voorkeuren zodat de muziek geheel op jullie avond afgestemd wordt.
Hebben jullie een speciaal verzoeknummer[s], openingsnummer of die ene speciale dans die jullie met elkaar willen doen? Dan horen wij dat graag en bespreken wij de mogelijkheden.
Phoenix wordt geboekt met eigen licht- en geluidsshow, waardoor jullie zeker zijn van kwaliteit op jullie avond en zorgeloos kunnen genieten!

PHOENIX FEESTAVOND

Phoenix coverband is dé party band die stáát! Geschikt voor al uw feesten en partijen. Phoenix onderscheid zich van vele andere coverbands door haar vele acts waar zij op inspelen en kunnen aanbieden. Van vroeger tot nu en van jong tot oud.

Wanneer Phoenix op jouw feestavond speelt, wordt je meegenomen op reis vanuit de vintage jaren ‘60, naar disco in ‘70 en via the very eighties en de foute nineties beland je in de zero’s met als eindstation de Top40! Zet je feesthoed maar op want met Phoenix is het succes gegarandeerd en feest ten top, en voor de thuisblijvers ‘don’t wait up’!

Phoenix speelt in op diverse acts waarin je niet alleen met je oren geniet maar ook met het oog. Compleet gedressed in style van de artiest of act neemt Phoenix haar werk serieus en doet er alles aan om de ‘herkenbaarheid’ van het lied en van de artiest voor je neer te zetten. Denk aan The Rolling Stones, Tina Turner, Elvis, Dolly Parton, de foute nineties, Spice Girls, Herman Brood, Disco Fever en the Beatles.

Phoenix is de party band die stáát op jouw feestavond, bruiloft, partij, kermis, pleinfeest en feesttent.

Niets is te gek!

Succes en een top avond gegarandeerd met Phoenix Coverband.

home_1